יום ראשון, 10 בפברואר 2019

נטלי ואסף בזוגיות בבית האח הגדול? נטלי פוסלת על הסף: "אני לא מחוברת אליו בכימיה הזאת"

בתחילת העונה החיבור בין אסף לנטלי היה ברור, הם ישר החלו לדבר
ולשבת ביחד קרובים, הדיירים שמו לב לכך וכולם ניסו לשדך בין נטלי
ואסף,בזמן שאסף הוא דווקא שיזם ומאוד רצה קשר אחרי שאמר לא פעם
שהוא מחפש אהבה אמיתית מי שדווקא הייתה מהוססת היא נטלי דדון,
אלה שבימים האחרונים משהו השתנה.



אחרי שהדיירים ניסו לקרב בין אסף לנטלי זה היה נראה שכן יכול להתפתח משהו,
אמנם זה היה איטי אבל בכל זאת נראה שנטלי כן רוצה את אסף ברחבי הרשת מאוד
התרגשו שדווקא נטלי היא זאת שיזמה ואמרה: "אני לא יכולה להתחיל איתך,אני צריכה
לראות קודם איך אתה עם פצפץ",מי שלא ראה את הדרמה מהשיחה מוזמן.
ברחבי הרשת היו בטוחים שזה הולך להתקדם לעומתם היו כאלה שטענו שמדובר
באסטרטגיה בלבד.


אסף שהיה נראה נרגש ומופתע ולמרות שכבר הוריד ציפיות מכך שיכול להיות בקשר עם
נטלי בתוך הבית, חשב שאחרי מה שנטלי אמרה לו בכל זאת יכול להיות סיכוי,אלה שבשעות
האחרונות בשיחה עם עדי חושפת נטלי את מה שהיא באמת חושבת על אסף:עדי מספר לנטלי
שאמש הייתה לו שיחה רצינית עם אסף על החיים ועל בחורה מסויימת. נטלי בתגובה אומרת:
"הצלחת לדבר איתו בקטע רציני? אני לא מצליחה". עדי אומר וממשיך: "אם הייתי בחורה,
הייתי עף עליו". נטלי פוסלת אפשרות לזוגיות וגם מסבירה: "אני לא מחוברת אליו בכימיה הזאת".
הישאם מוסיף לשיחה ואומר: "היא אוכלת אותו בלי מלח". עדי בוחר דווקא להחמיא לאופיו
של אסף ונטלי אומרת: "עוד כשהסתלבטתם על המוח הקטן שלו, אני אמרתי לכם שהוא גאון".
לאחר מכן נטלי עברה לשוחח עם עדן על זוגיות ונתנה רמז עבה נוסף למה היא
לא מפתחת קשר עם אסף:"אם מישהו לא עושה לי את זה מיידית, אני לא מנסה בכלל".
אסף שמאוד רצה להתחיל בקשר עם נטלי דדון הבין סופית שהיא לא מעוניינת?
איך הגיב אחרי ששמע שהיא לא מעוניינת בקשר איתו?
השיחה שעוררה סערת ענק ברשת:
.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה