יום שבת, 14 באוקטובר 2017

אמיר פחר מהישרדות ובת זוגתו אופל נפרדו מסיבה עצובה במיוחד

אמיר פחר שהשתתף העונה בהישרדות והפך לשורד מעניין במיוחד וגם התגלה
מהר מאוד כאסטרטג לא הצליח לבסוף להגיע לגמר אבל בהחלט עשה דרך ארוכה
במהלך העונה, במהלך החצי השנה האחרונה אמיר היה בזוגיות חזקה עם בחורה בשם אופל,
אבל מסתבר שהזוג לא צלח את המשבר האחרון והקשה  ואמיר החליט להיפרד מצעד
מבת זוגתו והצליח לגרום לסערה גדולה ברשת.



אמיר שהתפרסם בעקבות ההשתפות בהישרדות גרם לרעש גדול כאשר חשף במהלך השהות
על האי את היותו מוסלמי, חבריו על האי היו מופתעים אבל עצם היותו מוסלמי לא ממש עניין אותם,
מסתבר שבשעות האחרונות הופעל לחץ גדול על בת זוגתו של אופל להיפרד מאמיר ,בין היתר כתב
אביו של אופל מכתב ברשתות החבריות שמיועד לאופל שבו הוא מבקש ממנה להיפרד ממנו לפני
שיהי מאוחר מדי: "את גורמת לי לסבל רב" כתב אביה והמשיך: " אבל הסבל שלי יגדל שבעתיים
בעתיד כאשר הכל יתפוגג ואת תישארי עם המעשה הנורא שעשית, בבקשה תיפרדי מהבחור
הזה לפני שיהיה כבר מאוחר מדי".


אמיר שראה והבין הכל לא היה אדיש למתרחש וכאשר נפגש בשעות האחרונות עם אופל בישר לה
על הפרידה,אמיר החליט להיפרד מאופל אחרי הלחץ שהיה כלפיו הוא אמר בין היתר על הפרידה:
"ההודעה הזאת שקיבלת מאבא שלך גרמה לי לוותר עלייך ועל החיים שחלמנו שיהיו לנו." כתב 
אמיר והוסיף: "נפרדתי ממך בכאב גדול. חשוב לי שתביני, אני לא יכול שתהיי אומללה בגללי, אני מאוד 
רוצה לגרום לך רק אושר, אני ממש לא רוצה לפרק משפחות. חצי שנה את לצידי,תמיד באש ובמים, 
עברת איתי את כל החשיפה בהישרדות, החיזוקים והעלבונות. שום דבר לא שבר אותך. גם לא ההורים 
שאסרו עליך לאהוב מוסלמי".
בסוף ההודעה שהוציא אמיר בעקבות הפרידה הוא מבקש מאופל אחרי שעכשיו על הכל שוב 
ושהוא מתבייש בהחלטה שלו להיפרד מבת זוגתו:"אני אוהב אותך אופל ולא אוותר עלייך ועל החופש 
לאהוב במדינה שלנו לעולם. תחזרי?"
ובכך הפתיע אמיר את כולם שביקש ממנה לחזור אליו אחרי שכמה שעות קודם לכן נפרד
ממנה בצער: הרשת סוערת בשעות האחרונות בעקבות הפרידה והסיבה לכך:
איך הגיבה בת זוגתו של אמיר אופל על הבקשה לחזור??
האם אמיר ואופל חזרו להיות ביחד???
אתם תהיו בשוק:
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה