יום ראשון, 3 בפברואר 2019

הכל בגלל פריכיות: פיצוץ ענק בין ויקי לאורלי באח הגדול: אורלי עוקצת את ויקי: "שלוחית" ואצבע משולשת שעוררה סערה!

ריב ענק שהתפתח בין ויקי לאורלי התפתח לפיצוץ ענקי בין כל דיירי הבית
וכל זה התחיל בגלל פריכיות ,הכל התחיל בלילה כאשר הדיירים עוד ישבו
מרוכזים בסלון החל ויכוח בנוגע לאוכל בין אורלי לויקי, כאשר התפתח במהירות
לריב גדול הרבה יותר שנמשך לאורך הלילה וגרר את כל הדיירים שהביעו
עמדה בנושא וגלש לעימות בין שי חי לאסף.



ויקי ואורלי נכנסות לוויכוח, אורלי לויקי: "אל תגידי לי מה לעשות את לא אמא שלי", 
ויקי עונה לאורלי: "לא הייתי רוצה שתהיי הבת שלי". כל דיירי הבית מצטרפים גם הם לוויכוח 
ומיד ויקי מבקרת את כמות האוכל שאורלי אוכלת ולא אומרת תודה.
כל הדיירים מחזקים את ויקי ואומרים לה לאורך הריב כמה הם מעריכים את האוכל שלה
אבל ויקי לא נרגעת בכלל וכועסת על כך שאורלי מבקרת את האוכל באופן קבוע. אורי מוסיף 
ואומר: "הלוואי שהיית אמא שלי, ולא רק בגלל האוכל" וכל הדיירים מסביבם מסכימים עימו.


נטלי מנסה להרגיע את ויקי: "אז נכון, היא לא בסדר, אבל את תנשמי עמוק. זה המבחן
שלך פה בבית, את יותר גדולה מזה". נטלי ממשיכה ואומרת לויקי שהכי קל זה לאהוב
את מי שכבר אהוב: "את לא יודעת איזה שדים יש לאורלי בראש". נטלי מציעה לויקי לנסות 
לפתח חמלה כלפי אורלי ולא ללכת ראש בקיר. ויקי עונה לנטלי: "אני השלוכית ואני המופרעת 
והיא משחקת אותה ליידי",ויקי טוענת שניסתה ונתנה לה הזדמנויות.
גם שאר הדיירים תוספים צד בעניין: נרי מדברת עם עדי במטבח: "אני לא מוכנה שישתמשו בבית 
בכינויי גנאי כמו שלוכית בבית". נרי מוסיפה שויקי היא חברה טובה שלה פה והיא לא יכולה 
לשתוק כשהיא נפגעת."
אסף שנראה לטובת אורלי ומנסה להרגיע את העניינים ומפחד שזה נראה כמו חרם,שי חי בשיחה
הבהיר לו שהוא יודע מה זה חרמות בבית האח הגדול וזה לא הכיוון בכלל.
הריב הענקי בין ויקי כנפו לאורלי רביבו גורם לכל הדיירים להתערב:
איך הגיבה אורלי להאשמות נגדה מול רוב הדיירים???
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה