יום שבת, 9 בפברואר 2019

הראיון המסעיר של אביבית אצל אייל ברקוביץ: אביבית תובעת את ברקוביץ: "מה שעניין אותך זה שגברים באים לשכ*ב איתי וללכת"

דרמה ענקית מאחורי הראיון של אביבית בר זוהר בתוכנית של אופירה
אסייג ואייל ברקוביץ,מסתבר שאביבית לא ממש אהבה את מה שנאמר עליה
במהלך הראיון ובכך שהגיעה סך הכל לדבר על העשייה שלה ועל הדרך
לקדם את עצמה ובמקום זה לטענתה ספגה עלבונות מצד אייל  ברקוביץ, אביבית
החליטה לא לוותר והולכת לתבוע אישית את אייל.



אייל ברקוביץ שוב במוקד הסערה,תוכניות הראיונות של אייל ואופירה ביום שישי בקשת
שוב נמצאת בכותרות בסיבה לא חיובית במיוחד, אייל ברקוביץ שנחשב למראיין דעתן
וכזה שאומר הכל גם אם זה לא נעים זה כבר כולל כמה איומי תביעה נגדו וגם תביעות
שכבר הוגשו נגד אייל ברקוביץ, כרגע הוא ממשיך בתוכניתו בצורה רגילה וביממה
האחרונה אביבית הגיעה להתראיין בתוכנית וגם הפעם זה לא נגמר בצורה נעימה.


אביבית בר זוהר שהגיעה להתראיין כדי לדבר על ההרצאות שהיא מעבירה על העשייה שלה
לא ציפתה שהראיון יגלוש במהירות לרכילות צהובה,אביבית לקחה קשה את הראיון
ולא מתכוונת לוותר על מה שקרה,היא החליטה לשתף את העוקבים במה שקרה ושיתפה בין היתר:
"ברקוביץ. שאולי תלמד ותשכיל ותפנים את מה שיש לי להגיד לך". אביבית ממשיכה: "אז אירחת
אותי בתכנית, האמת שבהתחלה אמרתי :איזה כיף, אני באה לדבר על העשייה, על הדברים שאני עובדת,
על הקמפיינים, על ההרצאות שלי. אבל מה עשית?"
אלה שלטענתה הכל השתנה ברגע:"בשנייה לקחת הכל וזרקת את זה לפח, כי זה לא עניין אותך.
מה שעניין אותך זה שגברים באים לשכ*ב איתי וללכת" אביבית ממשיכה:  ואיזה מזל שהעורכים
שלך בתכנית גאונים כי הם השמיטו כל ראייה לזה, כי העורך דין שלי כבר הכין לך מכתב תביעה
ביום ראשון בבוקר".
הדרמה הענקית מסרבת להסתיים ברחבי הרשת הרבה מגבים את אביבית ומחזקים
אותה אחרי מה שעברה בראיון הלא פשוט:
ואם רבים חשבו שהעימות הסתיים זה לא בדיוק קרה?
איך הגיב אייל ברקוביץ לטענות של אביבית ולתביעה?
.




תגובה 1:

  1. בושה כך סוגרים לאנשים פיות.. אנשי תקשורת יפגעו באנשים ומהר מאוד יעלימו ראיות.. תקשורת זידונית שמרשה לעצמה הכול..

    השבמחק