יום שבת, 9 בפברואר 2019

עדי לאון חושף מה קרה בעימות שצונזר באח הגדול: "שי חי דפק בחוזקה על השולחן. כמעט שבר אותו. עוד שניה מוציא סכ*ן ודוקר אות*. הוא צריך דחוף פסיכיאטר"

עדי לאון עבר יום לא פשוט מול חבריו בבית האח הגדול,המאבק מול
שי חי עולה מדרגה ונראה שהרוחות לאט לאט מתלהטות שוב, כרגע
ישנה מתיחות בין צדדים והכעס כרגע של עדי מופנה בעיקר לחבריו בבית
וטוען שאין להם עמוד שידרה והם לא עומדים מול שי חי ומעדיפים לספוג ולדבר
איתו בצורה רגילה ולא להתעמת מולו.



עדי מחליט לשתף את אורלי בתחושות שלו כלפי דיירי הבית, בהקשר של שי חי: "כל אלה
שהוא פגע בהם, חסרי עמוד שידרה. כל אלה דיברו עליו מאחורי הגב והיום הם מכופפים מולו ומסכנים". 
עדי פונה ואומר לאורלי: "את רואה מישהו ממטר, מישהו יכול לדבר איתך? ככה אני אוהב". 
אורלי מסכימה איתו: "אף אחד לא יכול להזיז אותי". עדי ממשיך ואומר לה: "אני אוהב אותם,
אבל מה זאת ההתרפסות הזאת, הבנאדם עף עליכם ופוגע בכם". אורלי עונה בחזרה: "רוב האנשים כאלה".


בהמשך, עדי אומר לאורלי: "הוא מפחד ממך טילים, כי הוא יודע שאת נמרה. אף אחד לא יתעסק איתך, 
לא יעשה איתך משחק. כל החסרי חוליות דיברו עליו כל השבוע ועכשיו הם מתרפסים כמו נקבות". 
אורלי בתגובה אומרת: "אני בזה לאנשים כאלה. לאנשים יש תכונה להיות עדר".
אסף עובר ועדי פונה אליו ואומר: "אני חושב שאתה חסר עמוד שדרה". אסף מסביר שהוא מעדיף להיות
באנרגיות טובות ולא לקום באוירת מלחמה, ומוסיף: "אם מישהו ייצא עלי, הוא יחטוף". 
אורלי אומרת לאסף מהיכן התחושות של עדי נובעות: "יש ביניהם משהו עתיק והם עוד לא פתרו את זה. 
עוצמת הפיצוץ הייתה מאוד חזקה".
לאחר מכן, בחדר השינה, אסף ניגש לעדי ושואל אותו למה הוא מתבודד. עדי עונה: "אני לא יכול 
להסתכל על הדיירים. אין להם עמוד שדרה". אסף שואל את עדי למה הוא לא יוזם סולחה עם שי חי. 
עדי עונה: "אני לא אתרפס בפניו, הוא יבוא אלי 4 פעמים לפני שאני בכלל אדבר איתו". 
בהמשך השיחה עדי חושף את מה שבעצם הפקת האח הגדול לא שידרה במלואו, במהלך הריב
מהימים האחרונים בין עדי לשי חי היו טענות של סוג של אלימות מצד שי חי או שהדיירים
ניסו לייצר שכך היה,במהלך השיחה של עדי לאון עם אסף הוא חושף מה בדיוק קרה
ומתאר זאת: "שי חי דפק בחוזקה על השולחן. כמעט שבר אותו. עוד שנייה מוציא סכ*ן ודוקר אות*. 
הוא צריך דחוף פסיכיאטר".
מה בדיוק קרה במהלך העימות בין שי חי לעדי לאון??
ההפקה ניסתה לא לשדר והכל נחשף:
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה